סיקור תקשורתי

כתבות אחרונות

 

ישראל נעלמה מהאינטרנט

איך קורה שרק אנחנו מסקרים את פעילות הסיוע שלנו בהאיטי בצורה כל-כך אוהדת

לילך סיגן 22.01.2010

יפעת מחקרי מדיה: ה-iPhone קיבל חשיפה בשווי 44 מיליון שקל

מבדיקה מיוחדת שנערכה עבור "גלובס" עולה כי עיתוני הדפוס המובילים בישראל פרסמו 955 ידיעות שונות על המכשיר מיום ההודעה על ההשקה הצפויה ועד ליום ההשקה - בשווי של כ-45 אלף שקל בממוצע לידיעה

‎‎אורי רודריגז-גרסיא‏ 10.12.2009

האם התקשורת התאהבה בפשע?

מספר שאלות שלא ברור אם במשטרה או בתקשורת מישהו יכול לענות עליהן בכנות

לילך סיגן 08.11.2009

עדיף חסוי מבזוי

החלטת שופטיו של משה קצב שלא לפרסם הפרוטוקולים של העדויות - מוצדקת

נועם שרביט 21.10.2009

פורנוגרפיה תקשורתית

הסיקור התקשורתי סביב פרשת הקלטת של גלעד שליט שבר את כל השיאים

‎‎נירית גורביץ'‏ 04.10.2009

אנשי העסקים שעשו את תשס"ט: מי קיבל כמה כותרות ולמה

ארקדי גאידמק, יצחק תשובה, לב לבייב, אלי רייפמן, אילן בן-דב, שרי אריסון ועוד רבים ברשימת סיכום השנה

שירות גלובס 21.09.2009

שרי, שירה וכל השאר

כך עקפה שרי אריסון בסיבוב את כל הלבייבים, הפישמנים, הדנקנרים והגאידמקים

נתי יעקובי 19.09.2009

כולנו ה-SMS של אורנג'

בואו נודה שכולנו צבועים ומכורים לפסטיבלי הסיקור המיוחד שרוקחת התקשורת

דורון אביגד 15.09.2009

בין דם לדם

זווית שונה על סיקור הטרגדיה של משפחת רמון

ניר קיפניס 15.09.2009

"כוכב נולד" - התוכנית הכי מדוברת ביולי עם חשיפה בשווי 810 אלף שקל

מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, נתי יעקובי: "אין ספק כי 'כוכב נולד' היא מכונת תקשורת משומנת" ■ "מחוברות" של HOT במקום השני בדירוג, חזרה מפתיעה של "אבודים" במקום השלישי

מירה עוואד 19.08.2009

חשיפה תקשורתית של כ-1.18 מיליון שקל ל"שיטת השקשוקה"

יפעת מחקרי מדיה: האחים עופר קיבלו סיקור מאוזן למדי בשבועיים שנבדקו: 42% מסך הסיקור בעניינם היה חיובי, 42% היה בעל אופי שלילי ו-16% היה נייטרלי ■ חשיפה חיובית של כ-422 אלף שקל לערוץ 1 ששידר את הסרט

רן רימון 05.08.2009

שווי הסיקור של חגיגות ה-100 לתל-אביב: 12 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: החגיגות סוקרו בעשרות אייטמים בעיתונות ובכ-4.5 שעות זמן אוויר ברדיו ובטלוויזיה

‎‎יעל גאוני‏ 28.07.2009

טוויטר קיבלה סיקור בשווי של כ-3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2009

לפי מדד יפעת מחקרי מדיה, חברת טבע זכתה בתקופה זו לסיקור הרחב ביותר בעיתונות מבין החברות (בשווי כ-3.25 מיליון שקל), ונוחי דנקנר זכה לסיקור הרחב ביותר מבין האישים (בשווי כ-2.35 מיליון שקל)

‎‎יעל גאוני‏ 26.07.2009

אובמה: "העיתונות מעוותת את מדיניותי כלפי ישראל"

נשיא ארה"ב: "זה אולי לא בא לידי ביטוי בדיווחים בעיתונות, אבל אי אפשר לומר שאני לוחץ יותר על ישראל"

רן דגוני, וושינגטון 14.07.2009

שווי החשיפה התקשורתית של נאום נתניהו בבר-אילן: 4 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: נאומו של ברק אובמה בקהיר השיג שווי חשיפה של 3.1 מיליון שקל

‎‎יעל גאוני‏ 16.06.2009

יפעת מחקרי מדיה: חשיפה תקשורתית בשווי מיליון שקל לתוכנית "הישרדות"

"הישרדות" הקדימה את "כוכב נולד 7" ו"מסודרים" ■ 22% מהחשיפה התקשורתית של התוכנית היתה שלילית עקב פרסום הרייטינג הממוצע של הסדרה והרייטינג הנמוך יחסית של פרק הגמר לעומת גמר העונה הראשונה

יעל גאוני 10.06.2009

   2345678910111213141516   

   נמצאו 249 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 16

צרו איתנו קשר *5988