פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק

חברי ועדת פולקמן: האם גוגל ופייסבוק יחויבו להשקיע בתוכן?

חברי הפורום טענו בוועדת פולקמן לאסדרת תחום השידורים, כי אם לא תינקט פעולה להחלת חובת השקעה בתוכן מקומי על הענקיות הזרות, תעשייה זו תימצא בסכנה • ההצעה: לגבש פתרון יעיל ומהיר שאינו מחייב חקיקה

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2020
צפייה בטלוויזיה / צילום: Shutterstock

חגי הקניות של נובמבר הקפיצו את הביקושים לפרסום בטלוויזיה ובדיגיטל

במשך חודשים סבלה הטלוויזיה מביקוש נמוך במיוחד, זאת למרות רייטינג מצוין • תוך זמן קצר השתנתה התמונה באופן כזה שמפרסמים מתקשים למצוא ספוט פנוי • הסיבות: מבצעי נובמבר והשבועות שנותרו עד לתום השנה למפרסמים כדי להציל את שורת הרווח

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2020
קמפיין משרד הבריאות / צילום: יח"צ

ביטוח, בריאות: 9 מיליון והקורונה כובשות את טבלת הפרסומות

הפרסומת של משרד הבריאות באמצעות לפ"מ היא הזכורה ביותר • 9 מיליון - האהובה • הקמפיין של Quik - סופרמרקט אונליין הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2020
שופטי הזמר במסכה / צילום: ערן לוי
מדיה | ניתוח

הטלוויזיה כמעט ולא נפגעה מהסגר השני. שאר ענפי המדיה מדממים

אובדן תקציבי פרסום לאתרים הגדולים, שיתוק של תחנות הרדיו והדממה מוחלטת של ענף שילוט החוצות • ומה יעלה בגורל הפרינט • ניתוח השלכות הסגר השני על אמצעי המדיה ומשרדי הפרסום לקראת מה שמסתמן כתחילת היום שאחרי, מעורר דאגה

ענת ביין-לובוביץ' 12.10.2020
הבוזגלוס בקמפיין החדש של בזק / צילום: יח"צ
פרסומות | ניתוח

יעקב התעורר: חיזוקו של הפרזנטור הנישתי וגדולתו של האסקפיזם הביתי

ניתוח הפרסומות המדוברות במדד החודשי של "גלובס" לאוגוסט מוכיח עד כמה רב כוחם של פרזנטורים לעורר שיח • וגם, האם הקמפיין השנוי במחלוקת של קסטרו הועיל לה או הזיק?

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2020
צפייה בטלוויזיה / צילום: Shutterstock

ארה"ב: מגפת הקורונה משנה סדרי עולם גם בתחום הפרסום בטלוויזיה

מפרסמים רבים רוצים לשנות את החוזים מול רשתות הטלוויזיה בנוגע לפרסומות בליגת הפוטובול, מחשש שזאת לא תתקיים כסדרה

וול סטריט ג'ורנל 03.09.2020
הבוזגלוס בקמפיין החדש של בזק / צילום: יח"צ

ההשקעה משתלמת: בזק אינטרנט - הקמפיין הזכור ביותר בשבוע החולף

הפרסומת לבזק אינטרנט בהשתתפות הבוזגלוס היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית •  משרד הבריאות – האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 27.08.2020
מפעל קוקה קולה בבני ברק / צילום: איל יצהר

קולה בטעם מנגו ומשקה שיבולת שועל: בעולם הפרסום, הקורונה כבר בנסיגה

מניתוח הפרסומות המדוברות במדד החודשי של "גלובס" ליולי עולה שהמסרים ממש לא חייבים לדבוק בקורונה • שתיים מתוכו קשורות לפעילות שיווקית "רגילה" • גם החודש לא נרשמה קורלציה בין ההשקעה בפרסום לבין ההצלחה ביצירת אימפקט ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2020
ירדן סטפנסקי. להשקיע מחשבה בתפיסת המותג וייחודו ולהעביר זאת בפרסומות / צילום: Team Stefansky

הכול תלוי בתוכן - איך מותג הופך טרנדי לשנים ארוכות?

"לצד השקעה במכירות, צריך להקדיש מחשבה גם לתפיסת המותג - להביא את הצרכנים להתעניין בך לאורך זמן", אומר ירדן סטפנסקי, בעלי משרד הפקות המתמחה בתוכן וידאו פרימיום למותגים • כך תייצרו Brand Coolness ותגרמו ללקוחות לחזור אליכם

נתן סטולרו 23.07.2020
גלידות פלדמן ודקל וקנין. מענה לתקופה / צילום: יח"צ
פרסומות | ניתוח

רגישות למשבר הכלכלי ושימוש נכון בפרזנטורים: המהלכים הפרסומיים המובילים של החודש

במדד חדש נבחן בכל חודש מה היו הקמפיינים שהציבור הרחב דיבר עליהם • החודש על הגריל: גלידות פלדמן, yes וקסטרו • וגם, מי המנצח בקרב המתוקשר בין נוטריליון לסמילאק

ענת ביין-לובוביץ' 03.07.2020
דביר בנדק בקמפיין של מזרחי טפחות / צילום: ראובני פרידן IPG, יח"צ

פרזנטורים לחיים: דביר בנדק ושני כהן מובילים את הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורג השבוע בנק מזרחי טפחות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG • ביטוח 9 מיליון – האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2020
רשף לוי בקמפיין לתנובה / צילום: יח"צ

הפרסומות הזכורות והאהובות: הטבלה לא משקרת - אבל לא תמיד חושפת הכול

נתוני מדד הפרסומות הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מחמשת החודשים האחרונים מאפשר לסמן את המנצחים הגדולים של התקופה הזו, בהיבטים של חשיפה ואפקטיביות של ההשקעה בפרסום • מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה עם התובנות והממצאים

לירון פלדמן, מנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה 05.06.2020
יעקב הלפרין /    צילום:  יהונתן הלפרין

יעקב הלפרין נ' קשת: ניצלה מעמדה בשוק הפרסום; בקשת מכחישים בחריפות

בעלי אופטיקה הלפרין פנה לממונה על התחרות בטענה כי התנהלותה של קשת 12 בלתי כלכלית באופן קיצוני ומהווה ניצול לרעה של מעמדה בשוק הפרסום • זאת לאחר שנסיונותיו לפרסם בערוץ בתקופת הקורונה עלו בתוהו עקב דרישת קשת ל"עסקה שנתית" • בקשת מכחישים: "הלפרין מוזמן כפי שהיה מוזמן תמיד לרכוש זמני פרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2020
עוברת אורח מסתכלת בנייד כשברקע גרפיטי בבריטניה על ההסטריה בצל הקורונה / צילום: Massimo Paolone/LaPresse, Associated Press
טלוויזיה | פרשנות

פרשנות: פה זה לא אירופה, וגם לא אוסטרליה

בזמן שבישראל מלקקים את הפצעים וזוכים לכתף קרה משר התקשורת, במדינות שונות בעולם הממשלה דווקא מנסים לסייע לגופי השידור לצלוח את התקופה • וגם: לפי מחקר חדש בארה"ב, כמעט 26% יותר מותגים מפרסמים בטלוויזיה האמריקאית היום לעומת לפני שנה

דוד ורטהיים 27.04.2020
שלטי פרסום ריקים לצד איילון / צילום: איל יצהר, גלובס
ענף הפרסום | ניתוח

היום שאחרי: בענף הפרסום צופים ירידה של לפחות 25% בהכנסות

בתעשיית הפרסום מאמינים שהחלק הקשה עוד לפניהם • לקראת הקיץ המחירים אמורים לעלות באופן ניכר, אך בקרב הגופי השידור מחלחלת ההבנה שזה כנראה כבר לא יקרה • ובינתיים, ברשת מנמיכים את יעדיי ההכנסות, ובקשת משמישים פורמטים ישנים ונערכים לקיצוץ

ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2020
יוליה שמאלוב–ברקוביץ’, יו”רית הרשות השנייה  / צילום: כדיה לוי

הרשות השנייה אישרה שילוב חסויות מסחריות במהדורות החדשות

ההחלטה החדשה תהיה בתוקף כל זמן שתקנות החירום תהיינה בתוקף

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 291 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 19

צרו איתנו קשר *5988