טים סטפנסקי

ירדן סטפנסקי. להשקיע מחשבה בתפיסת המותג וייחודו ולהעביר זאת בפרסומות / צילום: Team Stefansky

איך מותגים מצליחים להישאר טרנדים במשך שנים ארוכות?

"לצד השקעה במכירות, צריך להקדיש מחשבה גם לתפיסת המותג - להביא את הצרכנים להתעניין בך לאורך זמן", אומר ירדן סטפנסקי, בעלי משרד הפקות המתמחה בתוכן וידאו פרימיום למותגים • כך תייצרו Brand Coolness ותגרמו ללקוחות לחזור אליכם
נתן סטולרו
23.07.2020
הצג כתבות נוספות קבל ניוזלטר סיכום יומי בכל ערב
צרו איתנו קשר *5988